مخلوط
یک شنبه 10 بهمن 1389برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : پارسا

 

 

جدول پخش برنامه های شبکه من و تو 1 در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...
جمعه 8 بهمن 1389برچسب:, :: 15:38 ::  نويسنده : پارسا

 

 

 

برای دریافت یوزر و پسورد ها به ادامه مطلب بروید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 6 بهمن 1389برچسب:, :: 23:31 ::  نويسنده : پارسا

 

حبیب محبیان خواننده ای که پس از انقلاب از ایران خارج شده بود اکنون به همراه خانواده خود در تهران ساکن است در گفت و گو با روزنامه «راه مردم» از دلائل رفتن خود از ایران و زندگی اش در ینگه دنیا و علت بازگشتش به ایران گفته است.

http://files.tabnak.com/pics/201007/201007031730173160.jpg



ادامه مطلب ...
سه شنبه 5 بهمن 1389برچسب:, :: 21:12 ::  نويسنده : پارسا

 

 

فرا رسیدن اربعین حسینی را از طرف وبلاگ مخلوط به تمامی مسلمین جهان

تسلیت عرض می نماییم .

دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : پارسا

دور کمر سالم برای مردان و زنان چه قدر است؟

 

اکثر مردم فکر می‌کنند مردان وزن بیش‌تری را نسبت به زنان در اطراف شکم خود حمل می‌کنند، اما واقعیت این است که وضعیت در زنان بدتر است.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 1:36 ::  نويسنده : پارسا
دو شنبه 4 بهمن 1389برچسب:, :: 1:25 ::  نويسنده : پارسا

 

گفتگو با پیرمرد دوست داشتنی بابا شاه «قهوه تلخ» 
 
 
 
در خیابان، مدرسه، دانشگاه و محل کار دیگر عادی شده. شنیدن نعره‌های چیه؟ کی بود؟ بعله و لبخندی که بلافاصله بقیه بر لب می‌زنند. این حرکات و عکس‌العمل‌ها وجه‌مشترک آنهایی است که سریال قهوه تلخ را دنبال می‌کنند؛ عامل این اشتراک هم کسی نیست به جز جواد عزتی.
 


ادامه مطلب ...
یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, :: 15:21 ::  نويسنده : پارسا

 

مجله خودرویاب در شماره 10 خود مقایسه کاملی بین دو خودرو داخلی محبوب یعنی سمند ال ایکس و تندر L90 انجام داده است که در ادامه بصورت خلاصه و گزیده تقدیم می گردد. این مقایسه با نام ” آیا اسب غیر اصیل ایرانی بر تندر غربی ها می تازد ” منتشر گردیده است.



ادامه مطلب ...

زهرا سجادي در گفت‌و‌گو با خبرنگار زنان باشگاه خبري فارس «توانا» اظهار داشت: كتاب "روانشناسي ازدواج و شكوه همسرداري " به چاپ رسيده و از ترم بهمن آماده تدريس در دانشگاه‌ها به جاي كتاب "جمعيت و تنظيم خانواده " است؛ نامه‌نگاري‌هاي لازم را نيز در اين زمينه با وزارت علوم انجام داده‌ايم.

وي با بيان اينكه "كتاب جمعيت و تنظيم خانواده " با رويكرد دولت اصلاحات بود و بر پيشگيري از زاد و ولد و افزايش جمعيت تأكيد داشت، عنوان كرد: رويكرد دولت اصلاحات، كاهش جمعيت ايران بود كه از اين جهت پيشگيري از بارداري را در بين زنان رايج كرده و آنها را تشويق به اشتغال بيشتر مي‌كرد و با رونق دادن مهد‌هاي كودك، فاصله بين مادر و فرزند را افزايش داد.

معاون آموزش و پژوهش مركز امور زنان و خانواده رياست جمهوري ادامه داد: كتاب "روانشناسي ازدواج و شكوه همسرداري " بر تفاوت‌هاي ميان زن و مرد به لحاظ جسمي، روحي و عاطفي و بازخوردهاي اين تفاوت‌ها تأكيد دارد و ازدواج را به عنوان راهي براي رسيدن به كمال طرح مي‌كند؛ اين كتاب همچنين معيارهاي انتخاب يك همسر خوب را عنوان كرده و به دانشجويان معيارهاي انتخاب همسر مناسب را با توجه به احكام اسلام و آيات قرآن آموزش مي‌دهد.

وي اضافه كرد: اين كتاب داراي بخش‌هاي مختلفي از جمله تعامل اجتماعي، تعامل فرهنگي و تعامل اقتصادي است و نكاتي را بيان مي‌كند كه دانستن آن براي يك دانشجو ضروري است؛ در حالي ‌كه بر اساس كتاب قبلي، نيازي نبود تا دانشجو اين مسائل را بداند و در حالي ‌كه او در انتخاب همسرش مانده بود و نمي‌دانست كه چگونه بايد همسر مناسب خود را انتخاب كند، راه‌هاي پيشگيري از بارداري به او آموزش داده مي‌شد.

سجادي با اشاره به اينكه جمعيت كشور رو به كاهش است، گفت: كاهش جمعيت موجب نگراني شده و رويكرد دولت دهم اين است كه با كاهش جمعيت و تولد كمتر مبارزه كند؛ به همين دليل كتاب "روانشناسي ازدواج و شكوه همسرداري " كنترل جمعيت را به دانشجويان آموزش نمي‌دهد و به جاي موضوع پيشگيري از بارداري، مسائل ارزشي را مطرح مي‌كند و اقدامات لازم انجام شده است تا اين كتاب از ترم بهمن در دانشگاه‌هاي سراسر كشور تدريس شود.
 

یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, :: 1:10 ::  نويسنده : پارسا
یک شنبه 3 بهمن 1389برچسب:, :: 1:7 ::  نويسنده : پارسا

 

مخاطبان سریال مختارنامه جمعه این هفته با پخش قسمت هفدهم این سریال تلویزیونی دوباره به «کربلا» می روند.
به گزارش روابط عمومی این پروژه تلویزیونی، داستان «وهب نصرانی» در این قسمت از سریال مختارنامه در 22 دقیقه روایت خواهد شد. «رز رضوی» در نقش همسر و «بهناز توکلی» در نقش مادر وهب بازیگرانی هستند که در این قسمت مقابل دوربین خواهند رفت. وهب یکی از شهدای کربلا است که . . .

در این سریال در کنار داستان «زهیر بن قین» در مختارنامه مورد توجه کارگردان سریال قرار گرفته است. او جنگجوی قابلی بوده و در جنگ سواره هیچ کس حریفش نبوده است. او با نیزه می جنگیده و اشقیاء برای اینکه کار او را یکسره کنند، پاهای اسبش را قطع می کنند و بعد از سقوط او از روی اسب، او با شمشیر و خنجر به جنگ خود ادامه می دهد تا در نهایت شهید می شود. پس از آن هم اشقیاء جنازه او را بر صلیب می کشند.
در کنار روایت این داستان، مخاطبان سریال مختارنامه شاهد بازگشت مختار به لفقا و دیدار او با خانواده اش خواهند بود. بخش هایی از داستان نیز در کوفه روایت خواهد شد.

 

mokhtarnameh

منبع : www.Mokhtarnameh.com

پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : پارسا

 

بازیکنان عراق از اینکه توانستند مجوز صعود در دور بعدی رقابتهای جام ملتهای آسیا را به دست آورند بسیار خوشحال هستند.آنها در آخرین دیدار مرحله گروهی توانستند کره شمالی را از پیش رو برداشته وبعنوان تیم دوم گروه دی به دور بعدی راه بیابند


 
 

Iraq''s Defender Samal Said And Iraq''s Midfielder Samer Said (R) Celebrate



ادامه مطلب ...
    درباره وبلاگ

به وبلاگ مخلوط خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مخلوط و آدرس makhloot.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 40417
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


http://www.axprint.com/Signup/?IN=54294GM